Ласкаво просимо в Бронкс, або як працює ЖЕК на вулиці Драгоманова
«В Тернопільській міській раді працює гаряча лінія «Чистий під’їзд - чисте місто!». Допомагають проводити перевірку якості надання житлово-комунальних послуг волонтери. Саме волонтери приймають дзвінки від мешканців, фіксують скарги та контролюють їх виконання. Номер гарячої лінії 23-63-97» - таку інформацію поширює у соціальних мережах радник мера Максим Черкашин.
Найбільш актуальні проблеми – побиті плафони, відсутні лампочки у під’їздах, відсутні ремонти у під’їздах.
Молодь у соціальних мережах до перевірок роботи ЖКГ ставиться скептично. «Ооооо!!! Просимо до нас - Драгоманова 2, під’їзд 2. Вічний срач, бо сусіди вже півроку роблять ремонт у квартирі і забили на прибирання, старі і поламані вхідні двері під’їзду, яким вже цієї зими стукне 50 років, останній раз ремонту у під’їзді я не бачив, бо мені тільки 12 років, відбитий дашок над входом. А ще зайдіть на 4 поверх, який 2 роки тому горів - краса! За вікна я мовчу. Ласкаво просимо у Бронкс» - прокоментував повідомлення Тьома Тепцов.