Перевізники страйкують не через тарифи
Як зауважив голова Спілки перевізників і власників транспортних засобів Тернопільщини Віктор Намака, мерія штучно створює монополіста. Наприклад, щоб взяти участь в конкурсі на об’єкт №6 потрібно мати більше сотні автобусів. А такої кількості транспорту, каже чоловік, у більшості перевізників немає. Відповідно вони позбавлені права вибору. Окрім того, до цього 6 об’єкту включені усі рентабельні маршрути. Також перевізники звинуватили начальника управління транспорту Ігоря Мединському у тому, що він змушує власників автобусів примусово віддавати свої машини в оренду комунальному підприємству за 20 гривень на місяць (!). А це, вважає Віктор Намака, приведе до монополізації та необмеженого впливу на перевізників. Тим більше, каже він, міська рада пішла радянським шляхом – намагається втілити славнозвісну «колективізацію» - хто хоче вижити, має віддати своє майно (колись корову, тепер автобус) в колгосп (як колись) або в комунальне підприємство (як сьогодні). Адже комунальне підприємство не має жодного автобуса у власності, як колись колгоспи не мали своїх корів. Окрім того, перевізники зауважили, що не вимагали підвищити вартість проїзду до 2,50 гривень. Вони згідні возити за 2 грн. А влада цим спекулює.
Загалом ж перевізники обіцяють страйкувати допоки влада їх не почує. З відповідними листами вони також звернулись до Антимонопольного комітету та прокурора міста. До речі, сьогодні до попереджувальної акції непокори долучилось 70 автобусів. А Спілка перевізників і власників транспортних засобів Тернопільщини налічує 132 транспортних засоби.
Адріана Макаренко, "За Збручем"
Фото автора: І перевізники і влада вважать себе правими