\n\n\n\n\n\n\n\n

Сергій Токарєв про запуск ZibraVDB для Houdini та підвищення якості у VFX

Сергій Токарєв поділився враженнями щодо співпраці Zibra AI та Houdini

Українська deep-tech компанія Zibra AI, що входить до інвестиційної групи Roosh, запустила ZibraVDB для Houdini. Завдяки цьому з’явилася можливість використовувати технологію стиснення об’ємних даних онлайн для оптимізації зберігання, пропускної здатності та впровадження якісних робочих процесів у VFX. Про це розповів ІТ-бізнесмен і співзасновник Roosh Сергій Токарєв.

Особливості та переваги ZibraVDB

Zibra AI розробляє різні продукти на базі Artificial Intelligence для креативних індустрій, а нещодавно в компанії оголосили про запуск ZibraVDB для Houdini, який тепер доступний через SideFX Labs. Ця технологія здатна відтворювати великі VFX-об’єми у форматі OpenVDB, завдяки чому забезпечується компресія до 100 разів, а також швидкий рендеринг в реальному часі.

«ZibraVDB дає можливість навіть невеликим студіям використовувати інноваційні продукти, які раніше були доступні лише великим компаніям з відповідним бюджетом. Це ще один приклад українського потенціалу створювати технології світового рівня», – зазначає Сергій Токарєв.

ZibraVDB відкриває нові можливості для студій віртуального виробництва та CGI:

Сергій Токарєв говорить, що ZibraVDB генерує нову VFX-екосистему між Houdini та Unreal Engine. За допомогою простого перетягування вона гарантує безшовний імпорт в Unreal Engine. Плагін відтворює ефекти у реальному часі на звичайному обладнанні, що забезпечує доступність та ефективність під час роботи з високоякісними ефектами.

ZibraVDB дозволяє рендерити та стискати VFX-ефекти без збільшення розміру білду, повторно використовувати ефекти в різних проєктах і налаштовувати їх завдяки шейдерам.

Сергій Токарєв виділив кілька головних переваг ZibraVDB:

  1. Оптимізація робочих процесів. Плагін значно спрощує всі процеси, з якими часто стикаються студії під час роботи з даними великого розміру. Він забезпечує зменшення до 100 разів, дозволяє використовувати складні ефекти та не погіршує якість чи ефективність.

  2. Доступність для широкого кола творців. Для роботи з ZibraVDB не потрібно використовувати професійне обладнання, яке через високу вартість доступне здебільшого великим студіям.

  3. Легка інтеграція з інструментами. Технологія не впливає на робочі процеси, оскільки вона сумісна з вже наявними екосистемами програмного забезпечення, зокрема Houdini та Unreal Engine.

Зараз технологія доступна безкоштовно в альфа-версії. Протестувати її можуть будь-які студії віртуального виробництва та CGI.