Як "Добрий самарянин" піариться на бійцях АТО
Ще з серпня Тернопільщину заполонили білборди з інформацією про раніше нікому невідому політичну партію «Добрий самарянин», особливістю яких є інформаційна стрічка, яка говорить, про те, що 20% від цієї реклами мають бути спрямовані на потреби бійців АТО. Особливо багато їх було у місті Тернополі, Тернопільському, Теребовлянському, Зборівському та Збаразькому районах.
Відповідно до даних Державної реєстраційної служби України, політична партія «Добрий самарянин» зареєстрована 25.02.2015р., керівником якої зазначено Кравця Володимира Васильовича, офіційна адреса реєстрації – м. Тернопіль, вул. Руська 5. У Збаразькому районі Тернопільської області у селі Бутин, згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців, зареєстроване приватне агропромислове підприємство «Добрий самарянин», засновником якої також зазначено Кравця Володимира Васильовича. Також згідно інформації на сайті Збаразької районної ради Кравець В.В. є позафракційним депутатом Збаразької районної ради шостого скликання, однак згідно інформації на сайті ЦВК був обраний депутатом Збаразької районної ради по одномандатному округу від Партії регіонів.
7 серпня цього ж року Головним територіальним управлінням юстиції у Тернопільській області зареєстровано структурне утворення - регіональну обласну територіальну організацію політичної партії «Добрий самарянин», головою якої є Кравець Юлія Володимирівна, дочка Кравця Володимира Васильовича.
Своєрідною особливістю білбордів політичної партії «Добрий самарянин», є те, що на деяких з них є інформаційна стрічка, яка говорить, про те, що 20% від цієї реклами мають бути спрямовані на потреби бійців АТО.
Журналістка видання «Точка опори» за вказаним на одному із білбордів телефонним номером зв’язалась із представником цієї партії у м. Тернополі Брунарським Юрієм, який пояснив, що ці рекламні матеріали розклеювали різні рекламні фірми. З одною із них партія заключила договір, за яким замовник платить на 20% більше від вартості послуг, і в подальшому ці 20% будуть перераховані на потреби бійців АТО. На потреби якого конкретного військового підрозділу підуть ці кошти ним не було вказано.
Також незрозумілим є сам механізм перерахування коштів комерційною фірмою на рахунки військовиків, враховуючи особливості податкового законодавства і чи дійсно фірма, яка розклеювала ці білборди їх перерахує, а також те, чому саме визначено ставку у 20%, а не іншу.
Спостерігачі ОПОРИ в Тернопільській області вважають, що така політична активність у формі політичної реклами на білбордах задовго до офіційного старту виборчого порушує процесу має ознаки агітації та порушує принцип рівних можливостей.
Читате на цю тему: