У Тернопільській міськраді триває створення єдиного центру скарг та пропозицій мешканців міста.
Міський голова Сергій Надал стверджує, що це значно полегшить життя.
– Мова йде про впровадження електронного документообігу і створення єдиного центру з надання послуг і обслуговування населення. Тобто, щоб люди не ходили по кабінетах кожного чиновника. Тобто, вони заходять в єдиний великий просторий зал, де буде сидіти п’ять-шість представників міської ради, приймати у них вхідну кореспонденцію, одразу переводити її в електронний вигляд. У цьому ж приміщенні вони зможуть отримати свої документи назад, коли вони будуть готові, – запевняє мер.
До речі, подібна технологія буде спеціально розроблятись для нашого міста.
– Зараз ми шукаємо, хто б міг нам розробити програму з впровадження цього електронного документообігу. Тому що така, як вона існує в інших установах, вона не зовсім підходить. Треба адаптувати до потреб саме міської ради. Ми сьогодні все ж таки прийняли рішення, що не будемо купляти готову програму, а будемо розробляти програму, яка буде адаптована саме під міську раду, під наш документообіг, під ті служби і структури, які існують в місті, – зазначив Сергій Надал.
Додамо, що подібний центр з електронним реєстром даних вже давно працює в Івано-Франківську. Нещодавно там побували представники тернопільської мерії, які на місці ознайомились із діяльністю цієї структури.