Спритники пропонують місцевим бізнесменам купити перемогу в конкурсі "Народний бренд", який багато років проводить одна з медіакорпорацій Тернополя

Власники РІА стурбовані, що на їхньому конкурсі заробить хтось інший. Чутки, що отримати перемогу можна за пожертву на користь видання або замовлення реклами з'являються щороку, однак жоден з підприємців публічно у цьому не зізнався. Очолює тернопільську РІА депутат міськради від "Самопомочі" Юрій Штопко.

На електронні адреси підприємців, які брали або потенційно можуть взяти участь у щорічному конкурсі від тернопільської газети «РІА» –«Народний бренд», надходять повідомлення, в яких сповіщається, що певну кількість голосів для перемоги можна «накрутити».

 – Наша компанія здійснює послуги з просуванні голосів для учасників щорічних рейтингів від компанії «РІА», – йдеться в повідомленні спритників.

Підприємцям пропонують на певну електронну адресу надіслати листа, в якому вказати категорію, в якій вони хочуть взяти участь у конкурсі, і суму, яку готові заплатити за 100 голосів. Стартова ціна за 100 голосів становить 1000 гривень. Термін подачі заявок закінчується 4 жовтня.

Журналіст газети «РІА» та депутат Тернопільської міської ради Андрій Шкула пообіцяли, що корпорація буде боротися з «накруткою», а, при виявленні таких випадків, учасників можуть навіть дискваліфікувати, пише Бізнес Компаньйон