Дослідження показало, які переваги відрізняють відвідувачів популярних соціальних та пошукових мереж.

.

Відповідні результати дослідження оприлюднила Ольга Гаригіна з компанії «TNS Україна», передає «Телекритика».

За демографічним профілем (вік, стать тощо) користувачі пошукових систем майже не відрізняються. А ось з числа соціальних мереж виділяються «Однокласники» - перевагою жінок (56%) і користувачів середнього віку (від 30 до 39 років). Особливість «Вконтакте» - висока частка користувачів-студентів та учнів (41%).

І користувачі соцмереж, і відвідувачі пошуковиків мають різний стиль життя. Прихильники Google і «Вконтакте» віддають перевагу закордонним виконавцям, рок-музиці, «Яндекса» - клубній музиці, техно, рейву, хауса, Mail.ru - російській поп-музиці, «Однокласників» - шансону, музиці з кінофільмів.

Серед друкованих видань користувачі «Яндекса» схиляються до кросвордів і кримінальної хроніки, Google - міських новин та міжнародних подій, Mail.ru - особливо ні до чого (і взагалі рівень читання преси й книжок у них найменший).