На залізничному вокзалі у Тернополі утворилися черги. Через кібератаку на онлайн-сервіси "Укрзалізниці" люди приходять брати квитки в касах.
Про це повідомили кореспонденти Суспільного.
У черзі — студентка Лілія. Дівчина розповіла, що коли заходить у додаток, з’являється повідомлення про перевантаження сервісу.

"Я хотіла замовити квиток онлайн у додатку "Укрзалізниця", але через проблему прийшла сюди, щоб купити квиток, бо мені потрібно терміново, а додаток досі не працює".
"Квитки беру через додаток чи сайт, у касі не купувала багато років. Прийшла, бо не працює додаток, а мені потрібні квитки на завтра. Не знаю, яка ситуація, бо приходила вчора, і мені сказали, що якщо на 28 число, то 27-го потрібно брати квитки", — говорить тернополянка Катерина Кармінська.

Юлія Мельник приїхала з Києва. Жінка повідомила, що хотіла купити квитки додому, але поки їх немає.
"Є квитки тільки у першому класі, і один коштує 900 гривень, тобто майже стільки ж, як поїздка на машині. На даний момент квитки не придбала, хотіла дізнатися про суботу, але на суботу нічого не показує, і про інші варіанти не кажуть".

Нагадаємо, що 23 березня "Укрзалізниця" повідомила про технічний збій в ІТ-системі, не працював додаток "Укрзалізниці" для купівлі квитків та перевірки рейсів. 24 березня в "Укрзалізниці" заявили, що онлайн-системи компанії зазнали масштабної таргетованої кібератаки.

Станом на сьогодні пресслужба на офіційній Facebook-сторінці "Укрзалізниці" зазначила, що вони продовжують відновлювати систему, і вже 12 тисяч квитків придбано через онлайн-сервіси після їх відновлення.
Богдан Боденчук, Наталія Бончук, Суспільне