Як відомо, власником телеканалу 24 є політик і мер Львова Андрій Садовий. Перед візитом до Тернополя його журналісти вирішили підпсувати виборчу агітацію Сергія Надала, у якій йшлося про значну перевагу діючого мера над опонентами. Цікаво, що соціолог, якого викрили в брехні, "намалював" партії Садового підтримку майже 30% тернополян.
Соціолог, який запевнив у перемозі одного з кандидатів у Тернополі вже у першому турі, неодноразово подавав неправдиві прогнози - йдеться у сюжеті каналу 24.
Зокрема у жовтні 2009 року він стверджував, що одним із фаворитів на виборах Президента у Львові є Віктор Янукович.
А щоб тернополяни повірили цього разу, під соцопитуванням розміщене дослідження, яке прогнозує, що діючий мер переможе відразу 25-го жовтня. Фахівці стверджують, така подача інформації – маніпуляція громадською думкою.
На мою думку, це є елемент маніпуляції, тому що люди повинні повірити в одне дослідження, а для того щоб точно бути впевненим в тому дослідженні йде підкріплення іншим народним прогностиком. Тому наскільки можна довіряти цьому дослідження мені сказати складно, — розповів керівник регіонального представництва Центру політстудій та аналітики Тернопільщини Ігор Процик.
Ще один факт, який ставить під сумнів соцопитування Петра Жука – це дуже мала кількість респондентів, каже Ігор Процик. Із міста у якому живе майже 220 тисяч людей опитали менше ніж півсотні. А ще метод опитування зазначений у статті тернопільському аналітику — є невідомим.
Самі ж тернополяни до соцопитувань в надрукованих в медіа ставляться по-різному. Загалом каже політичний аналітик тернополянам не варто довіряти соцопитуванням зробленим маловідомими центрами і в останні дні перед виборами.