
.
Тернопільщину готують до футбольного чемпіонату Євро-2012. У місті відбувається безліч семінарів та конференцій, де мешканці обласного центру та його гості обговорюють питання проблем та перспектив розвитку туризму в Україні, а особливо – у нашому краї.
.
Основний напрям, який потрібно постійно розвивати та фінансово підтримувати, це сплави по Дністру та Черемошу, – розповідають фахівці. Адже такі розваги є лише на Тернопіллі, тому цю «родзинку» потрібно популяризувати та розвивати, - повідомляє телеканал ІНТБ.
- Як Україна, так і Тернопільський регіон зокрема, володіє досить значними рекреаційними ресурсами, історико-культурними ресурсами. Тому навіть з огляду на проведення Євро-2012 в Україні, має відбуватися популяризація таких ресурсів вироблення шляхів, які би сприяли залученню їх в економіку України. Це є досить актуальним і вагомим на сьогоднішній день, - каже перший проректор ТНТУ ім. Івана Пулюя Микола Митник.
Окрім печер і замків, Тернопільщина також багата й на архітектурні пам’ятки та історичні місця, де колись відбувалися масштабні бої та війни. Ці фактори також повинні впливати на залучення туристів у наш край, переконані спеціалісти.
- Практично кожен район має залишки старовинних фортець. Окрім цього, Тернопільщина має такі феноменальні зосередження – одні з найбільших духовних центрів православ’я – Почаївська лавра, греко-католицизму – Зарваниця. Я ще можу назвати село Язловець – там був колишній монастир, в якому було виховано, за різними джерелами, 5 чи 7 королів Речі Посполитої, тобто Польщі, - зазначає завідувач кафедри менеджменту підприємницької діяльності ТНТУ Богдан Андрушків.
Невід’ємною частиною популяризації Тернопільщини у світі є підготовка фахівців по туристичній галузі, особливо – на період Євро-2012. У час проведення чемпіонату необхідно передбачити належне інформаційне забезпечення – для того, щоб розрекламувати усі куточки нашої області, які б могли зацікавити гостей.
- Рекламно-інформаційна діяльність саме в туристичній сфері – це наш шанс бути презентованими, представленими на чемпіонаті Євро-2012, безумовно. Є питання: «Чи потрібні ми Євро-2012 ?» На це я завжди відповідаю: «Не ми потрібні чемпіонату, а нам чемпіонат потрібен». І зараз ми над цим працюємо, - каже директор КП «Тернопільський обласний інформаційно-туристичний краєзнавчий центр» Лариса Римар.
- Україна надзвичайно мало представлена у світі саме як туристична країна. Україну згадують або завдяки Кличко, або Руслани. А в нас дуже багатий туристичний потенціал, але, на жаль, він тільки задекларований. У багатьох країнах туризм вносить до 40% внеску у ВВП. В Україні ж цей внесок у десятки разів менший – десь на рівні 2%. Це не тому, що нам нема чого показати, а тому що цей потенціал не використовується, - додає Людмила Шульгіна, доктор економічних наук НТУУ «КПІ».
Для того, щоб залучити туристів на Тернопілля, потрібно не шкодувати грошей і популяризувати наш край в усіх можливих інформаційних ресурсах, – стверджують фахівці.