Більше 450 звернень громадян щодо порушення їх прав як споживачів надійшло до Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області за 9 місяців поточного року. У письмовій формі подали 71 звернення, 14 скарг отримано через урядову «гарячу лінію», а ще 373 усні звернення висловили під час особистих прийомів.
- Впродовж січня-вересня ми розглянули 457 звернень, - розповіли у Держпродспоживслужбі. – У 73 випадках громадянам надали роз’яснення, а 384 звернення були задоволені. За результатами проведених заходів споживачам було повернуто кошти на загальну суму 204 тисячі гривень. Аналіз звернень за 9 місяців 2024 року показує, що найбільша частка скарг стосується порушень у сфері торгівлі — 282 звернення (62%), з яких 46 випадків стосувалися покупок через Інтернет, поза торговельними приміщеннями або при укладанні договорів на відстані. У сфері послуг було подано 176 звернень (38%), з яких 55 стосувалися неналежно наданих житлово-комунальних послуг.
За вказаний період у Держпродспоживслужбі також провели дев’ять позапланових заходів державного нагляду у сфері надання житлово-комунальних послуг. У двох суб’єктів господарювання виявили порушення законодавства про захист прав споживачів. За результатами перевірок видали приписи про усунення порушень та зобов'язали провести перерахунок за ненадані послуги.
Ольга Трач

Які права споживачів найчастіше порушують на Тернопільщині
Поліс
Статті
п’ятниця, 18 квітня 2025
четвер, 17 квітня 2025