Якщо ваш магазин працює - а прибутку немає, не треба шукати причину у війні, економічній ситуації в країні або постачальниках. Головна причина цього - це саме ВИ, дорогі підприємці. Ручне виконання бізнес-процесів, це один з найпоширеніших факторів втрати грошей. Але, не варто засмучуватись! Тому що у 2025 році є “рятівник”, який допоможе обійти всі проблеми та нарешті досягти бажаного обсягу продажів.

SITNIKS CRM - це інноваційна CRM-система яка дозволяє автоматизувати та оптимізувати бізнес-процеси, а також пропонує 100+ інтеграцій зі сторонніми сервісами. Інструмент здатен не лише позбавити від витрати купи часу на рутину, але й аналізувати дані в режимі реального часу, створювати детальні звіти та працювати в дуеті з іншими платформами.

ГОЛОВНІ ФУНКЦІЇ ТА ПЕРЕВАГИ SITNIKS CRM ДЛЯ ТОВАРНОГО БІЗНЕСУ:

●     Зручність та простота. CRM-система має простий та зручний інтерфейс, який дозволяє швидко опанувати інструмент та перейти до повноцінного використання функціоналу навіть починаючим користувачам. А функція “Налаштування та навчання персоналу” дозволяє скористатися допомогою досвідчених фахівців та ближче ознайомитись з можливостями під наглядом професіоналів.

●     Гнучкі тарифи. CRM має досить гнучкі тарифні плани, які підійдуть для підприємців з різним бюджетом, а безкоштовний пробний період (14 днів) дозволяє ознайомитись з функціями системи ще до внесення повної оплати. Ви можете обрати необхідний для вас тариф та впроваджувати додаткові функції по мірі масштабування бізнесу.

●     Адаптація до особистих потреб бізнесу. SITNIKS CRM - це інструмент, що підійде для малого та середнього бізнесу, так і для великих корпорацій. Система пропонує широкий спектр функцій та здатна обробляти великі обсяги даних, що є життєво необхідним для більш масштабних компаній.

●     Централізація даних. Збір та зберігання даних у єдиній системі сприяє уникнення хаосу та плутанини у базі даних. Централізація допомагає співробітникам швидко дістатися потрібної інформації та персоналізувати взаємодію з клієнтами, що позитивно впливає на їх задоволеність.

●     Інтеграція з Новою Поштою, Укрпоштою, ПриватБанк, Моно та ін. SITNIKS CRM має 100+ інтеграцій, серед яких є лідируючі служби доставки, надійні платіжні сервіси, соціальні мережі (Instagram та Facebook), маркетплейси (Prom.ua та Rozetka) та ін.

●     Модуль Sitniks Pay. Інноваційній модуль Sitniks Pay вмонтований прямо у чати з клієнтами, що дозволяє перетворити ваш Інста-шоп на справжній майданчик для продажів. Відстеження транзакцій, автоматичні сповіщення про отримання оплати, зручність та простота - все це містить в собі власний платіжний модуль від SITNIKS CRM.

●     Автоматизація взаємодії з клієнтами. CRM здатна автоматизувати комунікацію зі споживачами, надсилаючи їм автоматичне сповіщення про зміну статусу замовлення, нагадування про важливі події, забутий кошик, тощо. Це значно економить час на рутині та дозволяє націлити увагу на продажі.

●     Наявність мобільного додатку. Більшість підприємців потребують можливості керування бізнесом “на ходу”, не привязуючись до одного місця. У додатку можливо переглянути діалоги, відповісти на повідомлення у Дірект, відстежувати залишки на складі, генерувати звіти та змінювати статуси. Все це, маючи при собі лише смартфон!

Як аналізувати продажі завдяки SITNIKS CRM?

  1. Використання інструментів для аналізу конверсії. CRM-система має можливість слідкувати за конверсію та автоматично створювати звіти про будь-які зміни у показниках. Інструмент самостійно збирає дані про відвідування сайту та відображає їх у відсотках (наприклад, 75%, 90%, 119,23% і т.д).
  2. Ретельне відстеження чатів. Також, SITNIKS CRM дозволяє слідкувати за вхідними чатами, надаючи інформацію про загальну кількість діалогів. Це неабияк допомагає краще зрозуміти ефективність роботи менеджерів та відстежувати нові чати, які з'явилися після тих чи інших дій.
  3. Аналіз кількості замовлень. Крім того, CRM обладнана потужними аналітичними інструментами для проведення автоматичного моніторингу статистики замовлень, збираючи дані про загальну кількість покупок, а також відмов.
  4. Виявлення швидкості відповідей. Використовуючи SITNIKS CRM, ви можете не лише пришвидшити процес обробки запитів, але й аналізувати швидкість відповідей на повідомлення. Маючи розуміння про те, який процес має значні затримки, ви маєте змогу оперативно внести корективи та виправити проблему, ще до її появи.

ТОП-4 шляхи підвищення продажів завдяки CRM

  1. Підвищення продуктивності менеджерів.

В першу чергу, важливо поквапитися про продуктивність ваших менеджерів. Якщо на 1 працівника щоденно припадає понад 50 запитів, створення ТТН та інші рутинні задачі - про продажі він навіть не згадає. Щоб підвищити ефективність роботи співробітників потрібно скористатися автоматизацією та передати щоденні завдання до рук CRM. Таким чином, менеджери фокусують увагу саме на продажах, а рутинні процеси більше не заважають досягати результатів.

  1. Покращення клієнтського досвіду.

У 90% випадків, клієнти, які отримали високий рівень обслуговування - гарантовано здійснюють покупку. Для того, щоб підвищити сервіс у вашому шопі, в першу чергу необхідно проаналізувати особисті дані споживачів та дізнатись їх потреби. SITNIKS CRM дозволяє вивчати уподобання, історію попередніх покупок, запити, поведінкові характеристики, інтереси, історію взаємодії та ін. Отримуючи цю інформацію, ви можете отримати цілісну картину потреб та очікувань клієнта і розробити персоналізовані стратегії взаємодії, які гарантовано призведуть до здійснення продажу.

  1. Впровадження програм лояльності.

За статистикою, 85% споживачів, які отримали знижку або бонуси за покупку, схильні повторно повертатися до магазину. CRM-система здатна проаналізувати попередні замовлення клієнтів та виявити, який товар найбільше користується популярністю. Виходячи з цієї інформації ви можете запропонувати знижку саме на той товар, який цікавить користувачів, тим самим підвищуючи йморність продажу.

  1. Аналіз відгуків.

Справжній голос клієнтів - це відгуки. За даними дослідження Salesforce, понад 70% споживачів читають відгуки, перш ніж здійснити покупки в онлайн-шопах. Саме тому, варто ретельно стежити за наявністю коментарів про співпрацю з вашим магазином та оперативно вносити корективи, якщо отримали зауваження. Негативні відгуки є чудовим шансом знайти проблемні місця бізнесу та прийняти обгрунтовані рішення щодо покращення, а покупців, які залишили позитивні коментарі - варто віддячити та запропонувати знижку на наступну покупку або ж безкоштовну доставку.

SITNIKS CRM - це інноваційний інструмент для автоматизації бізнес-процесів, який інтегрується зі 100+ платформами, має власний платіжний модуль та мобільний додаток. Скориставшись безкоштовним пробним періодом (14 днів), ви маєте змогу власноруч спробувати кожну з функцій “на ділі” та переконатися, що збільшення обсягу продажів напряму залежить від CRM-систем.

Чому слід обрати SITNIKS CRM? Якщо ви втомилися боротися зі “зливом” клієнтів та мрієте здійснювати велику кількість продажів - SITNIKS CRM допоможе вам! Автоматизація процесів, швидкість прийняття рішень та шалена кількість інтеграцій гарантовано підвищить обсяги продажів та призведе до х2 прибутків!